فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری CEM

www.cem-instruments.ir


فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری CEM  نمایندگی فروش محصولات سم در ایران می باشد

این فروشگاه از ابتدای سال 1398 با مدیریت جناب آقای محمد مهدی زحمت کش در زمینه های ذیل و به صورت تخصصی بر روی محصولات کمپانی CEM فعالیت خود را آغاز نمود.

  • فروش آنلاین تجهیزات اندازه گیری
  • مشاوره تخصصی و رایگان در رابطه با تجهیزات اندازه گیری
  • معرفی و مقایسه تجهیزات اندازه گیری روز دنیا
  • و …

این فروشگاه با توجه به این که یکی از بروزترین فروشگاه های اینترنتی تجهیزات اندازه گیری می باشد با تنوع محصولات کاربردی و با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت امن و آسان ، گارانتی معتبر  و تضمین اصل‌ بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر کشور، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری ایران تبدیل شود. فروشگاه تجهیزات اندازه گیری CEM  تا امروز توانسته نیازهای صنایع مختلفی از جمله پتروشیمی ، نفت ، ذوب آهن ، ساختمان ، صنایع مختلف برق ، پزشکی و … را مرتفع نمایند .

انواع محصولات فروشگاه cem-instruments.ir

همان طور که گفته شد این فروشگاه به طور تخصصی بر روی محصولات برند cem فعالیت می کند. کلیه محصولات این کمپانی را در اختیار هموطنان و صنعت گران قرار میدهد.برخی از دسته های ویژه این محصولات عبارتند از : انواع مولتی متر و تستر های الکتریکال ، کلمپ آمپر متر ، ارت سنج ، میگر ، عیب یاب کابل و مدار ، مولتی فانکشن ، ترموویژن و دوربین های حرارتی ، ترمومتر لیزری ، ترمومتر تماسی ، رطوبت سنج ، ضخامت سنج ، متر لیزری و تراز لیزری ، ویدئو بروسکوپ ، فشار سنج ، نورسنج و لوکس متر ، سرعت سنج باد ، صوت سنج ، اشعه سنج ، پارتیکل کانتر ، نشت یاب گاز ، انواع دیتالاگر دما ، رطوبت ، صدا و نور و …

توضیحات بیشتر

جهت دریافت مشاوره رایگان و اخذ راهنمایی لازم و طرح سوالات خود با کارشناسان ما در نمایندگی و دفتر فروش محصولات cem در تماس باشید. همچنین می توانید پیشنهادات و انتقادات و شکایات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال فرمایید.